Blog

Folkemødet – din platform for interaktion

Den årlige uge om politik og samfund er blevet kaldt mange ting, men Folkemødet er rent faktisk det mest dækkende navn. For det er dage med masser af folk. Endnu …

Samarbejde med læger? Vær obs på nye regler

Nye regler for samarbejde om efteruddannelse i Region Hovedstaden trådte i kraft d. 1. maj 2018  mellem Lif og Region Hovedstaden. Læs hvad du skal være opmærksom på her. …

Timing er (næsten) alt

Public Affairs: Hvornår får du mest effekt ud af din indsats overfor politikere i kommuner, regioner og Folketing?

Brug Big Data i din sundhedskommunikation!

Big Data. Du har hørt om det. Du kender sikkert nogen, der taler om det. Og måske tænker du, at det da slet, slet ikke er noget for dig. …

Video content – hvorfor og hvordan?

De fleste har sikkert opdaget, at videoer fylder mere og mere på de sociale medier. Facebook, Twitter, LinkedIn, Instagram, Snapchat (og selvfølgelig the Godfather af online video: YouTube) gør …

Hvad skal pharma på Facebook?

Vi får flere og flere spørgsmål om, hvad medicinalindustrien skal stille op med de sociale medier. Her kommer vores ti bud, hvis du overvejer at oprette en Facebookside for …

Sundhedsformidling – hvad er lovligt?

Er det reklame? Er målgruppen sundhedspersoner? Er det lovligt? Der er mange regler og kodekser, man skal holde styr på, når man arbejder med kommunikation fra medicinalvirksomheder. Det kan …