Medierne sætter dagsordenen og er med til at påvirke holdninger og handlinger hos både forbrugere og beslutningstagere.
Omtale skabt gennem PR vil typisk opfattes som både troværdig og tillidsskabende, fordi fortællingerne bearbejdes – og bringes – af uafhængige journalister.
Traditionelt har PR været centreret om pressearbejde, men omtale via andre kanaler som sociale medier, communities og influencers er i dag en lige så vigtig del af jeres PR-indsats. Vi har mange års erfaring med at skabe opmærksomhed på de sager, der er vigtige for vores kunder – både via traditionelle og sociale medier. Vi forstår at formidle den gode historie og at finde den krog, der gør budskabet aktuelt og væsentligt.
Vi har tæt kontakt til både medicinske og brede medier, vi kender deres arbejdsgange, og vi ved, hvad der skal til for at komme igennem med en historie. Og så har vi styr på content, der når bredt ud på sociale medier og blogs uden at gå på kompromis med marketing compliance.
Vil I nå bredt ud med jeres budskab, rådgiver vi jer til den bedste strategi.
PR-strategi og medieindsatser
Blogposts
Facebook community building
SoMe content