Kommunikation

Podcast giver sundhedskommunikation dybde og personlighed

Podcastmediet vækster enormt i disse år, og flere kommercielle aktører udgiver lydfortællinger som en del af brandingstrategien. Men er det relevant, når det kommer til sundhed? Bestemt! Da hver …

Gør dig til en del af løsningen

Dansk Boldspil Union har det ret fremragende slogan ”En del af noget større” for de danske landshold. Udgangspunktet er, at landsholdene ikke er en satellit eller et enkeltelement løsrevet …

Brug Big Data i din sundhedskommunikation!

Big Data. Du har hørt om det. Du kender sikkert nogen, der taler om det. Og måske tænker du, at det da slet, slet ikke er noget for dig. …

Video content – hvorfor og hvordan?

De fleste har sikkert opdaget, at videoer fylder mere og mere på de sociale medier. Facebook, Twitter, LinkedIn, Instagram, Snapchat (og selvfølgelig the Godfather af online video: YouTube) gør …

Hvad skal pharma på Facebook?

Vi får flere og flere spørgsmål om, hvad medicinalindustrien skal stille op med de sociale medier. Her kommer vores ti bud, hvis du overvejer at oprette en Facebookside for …

Sundhedsformidling – hvad er lovligt?

Er det reklame? Er målgruppen sundhedspersoner? Er det lovligt? Der er mange regler og kodekser, man skal holde styr på, når man arbejder med kommunikation fra medicinalvirksomheder. Det kan …